Sløret billede af person ved skærm

Brugerevalueringer

Nedenfor kan du læse evalueringer af andre brugeres oplevelse med Livsliniens mailrådgivning.

Hvis du selv ønsker at give feedback til Livslinien ang. vores mailrådgivning kan du gøre det ved at klikke her

Hvis du har modtaget rådgivning af en af vores rådgivere, men ikke har haft en god oplevelse, opfordrer vi til, at du sender os en skriftlig klage. Du kan læse mere om, hvordan du sender en klage her.

 

Jeg skriver eller ringer ihvertfald aldrig nogensinde ind til jer mere efter at have modtaget den sidste besked fra jer. Den var så iskold m.m., så jeg hellere vil gå med det hele selv og aldrig nogensinde dele noget som helst med nogen end at skrive ind til jer.

Jeg skrev ind ang noget jeg havde oplevet. Og svaret var bare, at så kan jeg bare lade være med det og iøvrigt hvis det ville få mine tanker negative, så skulle jeg ringe. I nævnte ikke noget som om helst om at hvis jeg havde brug for at snakke, så kunne jeg ringe til jer.

Jeg undrer mig meget over, at der ikke stod noget som helst i det svar, at hvis jeg havde brug for at snakke, så kunne jeg ringe til jer. Men bare rolig efter det sidste svar i kom med, så vil jeg 1000 gange hellere gå med det selv og ikke dele det med nogen end at skrive eller ringe ind til jer.  I gider vel ikke engang at høre eller snakke med mig alligevel.

Svar fra Livslinien

Vi er kede af, at du har haft en dårlig oplevelse med at kontakte Livsliniens rådgivning. Vi bestræber os altid på at yde god, omsorgsfuld og faglig rådgivning, og er derfor oprigtig interesseret i at høre nærmere om din oplevelse. Vi vil derfor gerne opfordre dig til at indsende en klage (se link), hvor du beskriver din oplevelse lidt nærmere. Dette vil give os bedre mulighed for at tage hånd om sagen.

Selvom du måske har fået en anden opfattelse, er det vigtigt for os at sige, at du er meget velkommen til at kontakte vores rådgivning igen, og hvor du forhåbentlig vil kunne få en anden og mere positiv oplevelse.