Sløret billede af person ved skærm

Klageadgang - Telefonrådgivning

Hvis du har modtaget rådgivning af en af vores rådgivere, men ikke har haft en god oplevelse, opfordrer vi til, at du sender os en skriftlig klage.

Sådan sender du en skriftlig klage

Klagen kan sendes på en af tre følgende måder:

  1. Du kan sende en mail til leder af Livsliniens rådgivning, Agnieszka Storgaard Nielsen, på asn@livslinen.dk: Skriv “Klage” i emnefeltet. 

    Hvis du benytter denne mulighed, har vi mulighed for at give dig respons på din klage. Din klage vil i så fald ikke være anonym, men vi behandler selvfølgelig din klage fortroligt og giver ikke dit navn eller andre personhenførbare oplysninger videre.

  2. Du kan ringe til Livsliniens sekretariat alle hverdage i tidsrummet 10.00-16.00 og indgive din klage på telefon: 3332 1119. Din klage vil i så fald ikke være anonym, men vi behandler selvfølgelig din klage fortroligt og giver ikke dit navn eller andre personhenførbare oplysninger videre.

  3. Brev: Livslinien, postboks 1157, 1010 København K.

    Hvis du sender din klage med posten, kan vi kun besvare den, hvis du angiver dine kontaktoplysninger, fx en mailadresse eller en postadresse. Men det er naturligvis frivilligt, om du ønsker at opgive dit navn og dine kontaktoplysninger. Din klage vil i så fald ikke være anonym, men vi behandler selvfølgelig din klage fortroligt og giver ikke dit navn eller andre personhenførbare oplysninger videre.

  4. Du kan sende din klage ved at benytte dig af klageformularen, som du finder her.

    Hvis du benytter denne mulighed, har vi ikke mulighed for at give dig respons på din klage. Din klage vil i så fald være anonym.


Hvis du indsender en klage og vælger ikke at være anonym, vil vi opbevare dine personlige oplysninger, indtil klagen er behandlet, hvorefter disse vil blive slettet. Du kan læse mere om Livsliniens persondatapolitik her.

Vi opfordrer til, at du overvejer følgende spørgsmål i din klage:

  • Hvornår modtog du den rådgivning, du ønsker at klage over?
  • Hvad ønsker du at klage over?
  • Hvad kunne du have ønsket dig i stedet?
  • Hvad forventer du af os nu?

Hvornår får jeg svar på min klage?

Hvis du vælger at klage via mail, får du svar på din klage inden for fem hverdage. Ved ferie kan der være længere behandlingstid. I så fald vil du blive gjort opmærksom på det. 

Vælger du at klage med post og ønsker du svar med post, kan der gå længere tid, inden du får svar.

Vælger du at klage ved at benytte klageformularen, vil du ikke modtage svar på din klage.

Jeg har en kommentar til rådgivningen, der ikke er en klage – hvor kan jeg give den?

Vi er altid glade for feedback og input til vores arbejde. Derfor er du velkommen til at skrive din kommentar. Du finder vejledning til, hvor du kan skrive kommentarer her på hjemmesiden under de forskellige rådgivninger.”

 
Postbox 1157 - 1010 København K - 3332 1119
Følg os
  • Grafik med facebook ikon
  • Grafik med instagram ikon
  • Grafik med linkedin ikon