Sløret billede af person ved skærm

Brugerevalueringer

Nedenfor kan du læse evalueringer af andre brugeres oplevelse med Livsliniens Telefonrådgivning.

Hvis du selv ønsker at give feedback til Livslinien ang. vores Telefonrådgivning kan du gøre det ved at klikke her

Hvis du har modtaget rådgivning af en af vores rådgivere, men ikke har haft en god oplevelse, opfordrer vi til, at du sender os en skriftlig klage. Du kan læse mere om, hvordan du sender en klage her.

28.11.2019

'Jeg har brugt Livsliniens telefonrådgivning endel gang og oplever at der er flere rådgiver der gentager sige selv... hvilket kan være lidt irriterende når man ringer fordi man har selvmordstanker'.

28.11.2019

'Super godt at I er der. Ingen tvivl om det. I gør et kæmpe arbejde.

Dog synes jeg det er yderst ubehageligt at ens navn noteres ned så efterfølgende rådgivere kan se hvem der har ringet tidligere samme dag. Jeg har mere end en gang oplevet at blive mødt med "Så da du ringede tidligere i dag" eller "du har jo ringet tidligere i dag"

Nu har jeg et ganske almindeligt navn. Det er virkelig ubehageligt. Især eftersom jeg aldrig har ringet to gange på en dag. Helt generelt har jeg kun ringet ganske få gange til jer.

Ydermere oplevede jeg sidste gang jeg ringede, at blive mødt af "Du har allerede ringet en gang i dag med et andet navn" øh nej det har jeg ved gud ikke. Rådgiveren påstod hårdnakket at have talt med mig tidligere på vagten. Og troede på ingen måde på mig. Det var yderst ubehageligt.

Det har gjort at jeg generelt ikke tør kontakte jer igen. Da man åbenbart ikke er særlig anonym når man kontakter jer.'

Postbox 1157 - 1010 København K - 3332 1119
Følg os
  • Grafik med facebook ikon
  • Grafik med instagram ikon
  • Grafik med linkedin ikon